Jag vill göra naglarna!!

Datum:2009-05-04 Tid:13:47:44   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

Sitter och kollar på bilderna från när jag och Sandra var i Bulgarien. Då gjorde jag naglarna 2 gånger på en vecka föra att det var så billigt! Här hemma kostar det ju tyvärr lite mera.. Men jag vill göra det igen!! Funderar på om man ska kolla upp nåt ställe och beställa en tid...


Kolla naglarna, vill ha så igen!!
Och den kycklingkebaben som jag äter där var sååå god!!



Och så behöver jag klippa mig också!! Sitter även och funderar på om jag ska fortsätta vara mörk eller inte, för toning håller på och gå ur massor nu. Är någon ful mellanfärg nu igen. Så, ska jag tona det mörkt igen, eller ska jag försöka få tillbaka det blonda, med blonda slingor?? Vad tycker ni? Vilket passar jag bäst i??

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har du fått fast jobba igen alltså? Vad händer annars då? Kram!

2009-05-04 @ 17:36:09
URL: http://saftigsommarjordgubbe.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har ett förslag! Det hetaste just nu har jag hört!! Hon som är på Gina Tricot reklamen, hennes hårfärg! DET är tydligen hot o inne nu. Mellan blond och mörkblond under. Kanske vore nåt? Ett tips iaf. Kram på dä

2009-05-04 @ 19:18:14
URL: http://m
Postat av: sandra

mörk me mkt blonda slingor!!

2009-05-04 @ 23:31:27
Postat av: Lollo svarar

Mmm, ska suga lite på de där med hårfärgen...

Ja, har fått sommarjobb..

2009-05-06 @ 10:36:44
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0