Jag blir så trött...

Datum:2009-05-20 Tid:10:53:52   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Alltså, snart måste det väl vara nog!! Snart har det gått ett halvår som jag vart arbetslös, och fortfarande inte fått alla mina pengar som jag ska!!! Jag fattar inte att det ska vara så svårt... Papper försvinner i posten, det är kö inne på a-kassan för att få sina besked, Cloetta skickar fel papper och gör att tiden drar ut ännu mer, man ringer hit och dit, blir runtkopplad innan man hittar rätt person att prata med...

Nä, jag är trött på det nu!!!!

Så nu på morgonen pratade jag med Folksam, för jag undrade igen (för säkert tionde gången i ordningen) vart mina pengar var... Och de skyller på a-kassan. Men jag sa att jag har fått beslutet från a-kassan, som visar att jag har rätt till inkomstförsäkringen. Det fick jag för nästan en månad sen. Men a-kassan har bara skickat det hem till mig, INTE till Folksam!! OCH DET ÄR JU DIT PAPPRET SKA!!!! Ahhhhhh!!!!

Så nu sa jag till tjejen jag pratade med på Folksam, att jag går och tar en kopia på mitt beslut själv, och skickar in det. SÅ DET HÄNDER NÅGONTING, NÅGONGÅNG!!!!!

Jag tycker inte att man ska behöva vänta så himla länge på sina pengar...

USCH!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Faan va irriterande!! Grr.. på dem bara... veckans diss el? :D Kram m

2009-05-20 @ 20:13:24
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0