God Morgon!!

Datum:2009-05-10 Tid:08:53:13   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Hämtade mitt paket från Haléns igår, beställde det i sondags tror jag, och det kom i fredags. Det är snabbt de! :) Beställde världens skönaste byxor, eller piratbyxor eller 3/4 byxor, många olika namn :P



Hade ett par gråa innan, och ny beställde jag ett par svarta och cericerosa! :D För bara 99 kr/st är det ju helt ok! Så bra att det är fickor på också, så man kan ha mobilen och nycklar i fickorna när man är ute och går eller joggar. För det är dåligt med fickor på träningskläder annars!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen bär det av på dansuppvisning! :D


Såhär såg det ut på förra dansuppvisningen, innan jul!
Amanda i den svarta tröjan!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va mysiga de såg ut!! O att de var det oxå :D De blir nog inte oanvända under sommaren! Kram

2009-05-10 @ 11:54:45
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0