Dansuppvisning!!

Datum:2009-05-10 Tid:22:55:58   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Idag var det dansuppvisning i Borgen i Norrköping! Och barnen/ungdommarna var lika duktiga som vanligt!


Amanda innan uppträdandet.
Visst ser hon stor ut! Nästan vuxen ju! :P  I alla fall i mina ögon...


Masken på, som de skulle ha på när de dansade


Amandas grupp visas på skärmen...


Början...


Amanda är den åt vänster av dem i mitten :)


Alla dansare


Amanda i mitten!


Efteråt åkte vi till Knäppingsborg och åt lite mat. Här - Victor!!


Jag åt en jättegod kycklingwraps


Amanda kom med sin mat och en flaska öl i handen. Såg lite konstigt ut! :P


Men det var ju pappas öl


Jag funderar på och göra ljusa slingor i mitt hår, som mamma gjort. Vi har nog ungefär samma hårfärg i botten, så jag borde ju bli nåt liknande henne! Och jag tror jag vill vara lite ljus nu till sommaren, och sen bli mörk till hösten igen :)

Har vart en lång dag, så det börjar bli dags för sängen för mig och Zigge nu. Benny gick precis till jobbet, han skulle jobba extra inatt.

Imorgon blir det en lugn dag, inget speciellt och göra. Bara vara hemma! Kankse bada Zigge, han skulle behöva det.. Funderar på och ringa vårdcentralen också, se om de har någon tid till mig. Var ju länge sen jag var där nu, börjar bli dags och gå dit på ett besök! :P Innan högkostnadskortet går ut!! :P

God natt!!!





Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Oj! Va stor Amanda blivit!! Jössös.. Bror har vuxit till sig oxå.. värsta snyggingen! Hehe.. Länge sen jag träffa nån av dom nu ju.. du får ta me mig till st:Anna snart igen :) Jag tycker aboslut du ska göra slingor i håret! Du passar bäst som blond! KramKram

2009-05-11 @ 10:17:57
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0