Uppdatering från hotellet i Jönköping!

Datum:2009-03-13 Tid:10:43:40   I kategorin:Allmänt | 5 Kommentarer

Började med 3-rätters på bussen igår! Bröd med tzatziki, sen kycklingsallad, och sen chokladpudding! Haha!! Det blire ju vad man gör det till! :P Maten var jätegod, bada puddingen som inte var god. Sån där färdig på burk för 5 kr, men en gammal klicka grädde på. Nja, det var inte så bra. Men de är inte alla som har ätit 3-rätters på en buss!! ;)

Kom ner till Jönköping och gick till hotellet. Värsta rummet, jättestort!! Och så fint!! Gick en sväng på hotellet, och hittade bubbelpoolen... ;) Var bara vi där, så vi hoppade i! :D

Nu idag på morgon blev det frukost, sen blir det en sväng på stan!

Kommer väl mer uppdatering under dagen/kvällen!!

Men lite bilder som vanligt:


Packar upp middagen på bussen


Hungriga Sandra


Kycklingsallad!!


Precis kommit till hotellet


Kolla tavlan! Visst är den cool!?!
Det låg en present på sängen till mig.Sandra hade köpt fin choklad!! ♥


Sandra fick också en present...


En bok med han Henrik Fexeus, eller vad han heter, som Sandra gillar.
Fast hon hade tydligen redan boken!! :S


Sandra är skyldig till något... frågan är bara vad... .P


Lite glass på kvällskvisten


Rundtur på hotellet


Bubbelpoolen!! :D


Och där satte vi oss ju självklart!!


Varmt och skönt!!


Härligt!!


Kommentarer
Postat av: Benny brandman

det verkar vara ett jättefint hotell iaf :D, älskar dig min tjej

2009-03-13 @ 11:01:29
Postat av: Evelina

Have fun brudar! Riktigt nice hotell iaf, den där bubbelpoolen ser inbjudande ut :)

2009-03-13 @ 12:42:17
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

WoW! Nice.. åh.. jag sa ju att jag skulle bli avis på bubbelpoolen.. å de är jag.. :( Jag vill oxå! <3

2009-03-13 @ 13:48:55
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!! det ser hel mysigt ut. ser väldigt skönt ut i poolen. hade jättebra så hörs vi. Hotellet är ser jättefint ut... kram

2009-03-13 @ 19:16:06
Postat av: sandra

kan säga att de bubblorna satt fint! vilken natt!

2009-03-25 @ 08:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0