Trött o sjuk...

Datum:2009-03-04 Tid:10:06:37   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Usch, ingen bra dag idag.. Kunde inte somna igår kväll när vi gick och la oss. Låg och vred och vände mig mellan kl 2 och 4 inatt. Sen gav jag upp, gick upp och drack en stor kopp te, för jag hade så ont i halsen. Vid halv 6 hugget tog jag en kopp till, med en macka till, för då var jag ju hungrig också! Låg i soffan och kollade på lite inspalelade grejer som jag inte sett. Tog kopp nummer tre framåt halv åtta kankse. Så skönt för halsen!

Strax efter åtta tänkte jag gå in och försöka sova lite, men det funkade ju inte. Hämtade datorn och kollade på två avsnitt av Lipstick Jungle!! Älskar den serien! Har tyvärr bara 3 avsnitt kvar att se nu, hoppas de kommer nya snar!! :P

Och nu är jag jättetrött. Men kan inte sova. Kan inte slappna av. Fattar inte..

Ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag gå ut i tvättstugan och se om jag kan få någon tvättid, nya lakanen från Jotex kom igår! Så de måste jag tvätta så jag kan lägga i dem till ikväll!! :D De var så fina!!

Usch och fy och blä för allt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0