Tisdagen!

Datum:2009-03-10 Tid:22:42:58   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

I förmiddags var jag på Arbetsförmedlingen en sväng. Hämtade lite annonser som jag ska söka. Plus att jag fick reda på att de skulle ha en utbildningsdag nästa tisdag, tror jag att det var. Olika skolor som skulle komma till Arbetsföemedlingen då, så dit tänkte jag gå! Kolla lite!

Gick lite på stan efter Arbetsförmedlingen, sen till maxi och handlade. Gick en promenad med Malin och Zigge när jag kom hem! :) Lika trevligt som vanligt! :)

Sen på eftermiddagen följde jag med storfiskarna Benny, Marcus och Martin till Sibborpsjön, där de hade lagt ut saxar (?) dagen innan. De skulle kolla om de hade fått någon fisk under natten, helt enkelt! Och jag hade ju självklart kameran med! :P


Marcus kollar första hålet i snöstormen! ;P


Martin kollar hål 2...


Och Martin var närmast en fisk, han hade fått lite sjögräs på kroken!


Hur många blondiner behövs det för och kolla om man fått fisk... :P


Men allt som fanns på deras krokar, var små stackars betesfiskar.. :S


Nej, ingen fisk den här gången inte..

När vi kom hem därifrån gjorde vi mat, sen färgade jag håret! Så nu är jag mörk igen! :D Gillade inte att vara mellanbrun, som de blev mer och mer av, ju mer färgen gick ur. Men nu trivs jag igen!!

Nu ska jag och Zigge strax gå ut och gå kvällspromenad, sen blir det sängen!

Imorgon måste jag söka de där jobben jag tog papper på idag. Och sen på kvällen ska vi eventuellt gå på legenhetsvisning! :D Måste ju snart ha en 3:a ju, pluggandet är inte långt bort! Och jag tror nog att vi blir kvar här i trakterna, i alla fall som det känns nu. Hittat en utbildning i Liköping som jag är inne på nu. Och Norrköping lockar inte ett dugg längre. Nej. Tror att det är bättre att hålla sig därifrån. Bara en känsla jag har.

Så imorogn blir de nog en titt på de nya lägenheterna! :D Och jag måste komma över tankarna jag har om att köpa saker. Jag tycker att man köper ett hus och man hyr en lägenhet. Man köper inte en lägenhet. Vet inte varför jag har fått för mig det! :S

Sov så gott mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag gillar intr Sörping som du gör med Norrköping. Håller mig därifrån fast det är går ju bra och jobba där :)

2009-03-11 @ 11:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0