Tisdag...

Datum:2009-03-17 Tid:10:31:11   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Tisdag idag då.. Ska in till Arbetsförmedlingen en sväng sen, det är någon utbildningsmässa. Bäst och gå på! Kankse kommer på andra tankar, kankse ska plugga till nåt helt annat än de jag redan har tänkt mig!

Men jag orkar inte egentligen, känner mig inte riktigt hudra. Igår kväll bara låg jag i soffan hela eftermiddagen och kvällen. Orkade inget! Mådde så dåligt! Stackars lilla hunden, fick säga till mig varje gång han skulle ut, och då blev det verkligen bara runt huset. Fast han gillade nog att mysa i soffan hela kvällen! ;)

Nu ska jag ta ett par tabletter, hoppa in i duschen, och sen bege mig innåt Arbetsmörmedlingen vart efter. Så jag får komma hem till soffan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0