Paus i jobbsökandet!

Datum:2009-03-11 Tid:12:34:25   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Ja, nu tar jag paus, har faktiskt vart duktig och sökt 4 av 5 jobb nu! :) Har bara ett kvar, men jag tror att jag kommer få lite problem med det. Fick ju ansökan i pappersform igår på Arbetsförmedlingen. Men grejn var att hela ansökan var inte med på pappret. De sista meningarna, med hur man ska ansöka, vart och till vem, finns inte med. Så jag har sökt efter annonsen på Arbetsörmedlingens hemsida. Men den finns inte kvar, för den är för gammal. Kollade på företagets hemsida också, men ingen info om det där. Får väl ringa dem och fråga helt enkelt!

Ska nog gå ut och ta en liten promenad i snön med Zigge nu. Sen fixa till den sista ansökningen, så det är klart sen!

Och så måste jag ju packa också! Eller ja, har ju hela dagen imorgon på mig också i och för sig :P Ska åka till Jönköping med Sandra imorgon kväll, och vara där tills lördag! :) Härligt, har saknat henne!!

Ut i friska luften nu!! :D


Lilla sötnosen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0