Påskrivet!!

Datum:2009-03-18 Tid:14:41:14   I kategorin:Allmänt | 6 Kommentarer

Nu är kontraktet påskriver och klart, så till sommaren blir vi landsbor! ;) För man får väl kalla 3 km utanför Ljungsbro "city" landet?? :P

Himla skönt i alla fall!

Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på nån film eller nåt. Har sånt himla hosta idag! Kan inte ligga ner, för då hostar jag. Kan inte röra mig, minsta lilla ansträngning och jag hostar. Jag kan inte prata, för så hostar jag. Herregud, kan ju inte göra nåt! :P Var nere på Apoteket förut när vi skrev på kontraktet och köpte hosmedicin. Hoppas de hjälper till lite!

Så nu ska jag sätta mig till rätta i soffan och kolla vad tv:n har att erbjuda, en solig eftermiddag när man helst hade vart ute! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh vi vill oxå flytta! Vi letar oxå eller letar och letar, men man har ögonen öppna iallafall. Just nu är det inte så aktuellt, men efter sommaren ska vi ta tag i det mer. Vi stannar iallafall kvar i stan. ksnske bara gör en områdesförflyttning. Hur mår ni annars? Kram kram

2009-03-18 @ 19:28:23
Postat av: Anonym

det var från mig :)

2009-03-18 @ 19:28:49
Postat av: Lollo svarar

Ok, hej, vem du nu är, du skrev inte det! :P Lite svårt o svara när man inte vet med som skrev. :P Men det är bra här annars, lite sjuk för tillfället bara! Kram!

2009-03-19 @ 09:36:00
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Det va rjag men mitt namn kom inte med :)

2009-03-19 @ 14:50:23
Postat av: Lollo svarar

Aha, det var du! :) Men norrköping blir det iaf hädanefter oxå alltså för er? :)

2009-03-19 @ 16:30:11
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: sandra

jag e först på plats som bär hjälparinna! puss

2009-03-25 @ 08:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0