Mr Cool

Datum:2009-03-27 Tid:11:21:33   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer


Tycker nog allt att han ser lite kaxig ut!! :P

Jaha, fredag idag. Snö.. Blää... Vart är våren??

Fick mitt personbevis idag, så idag kan jag skicka in ansökningen till skolan. Om jag nu ska skicka den idag. Frågan är vad som är mest takiskt och göra: skicka idag eller vänta till efter mötet på ams på måndag... Hmm..

Blir nog lugnt idag annars, åka in en sväng till stan sen när Benny slutar jobba. Ska fylla i pappren till ams, så det är klart inför måndag också. Så jag slipper tänka på de under helgen! :)




Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Haha.. han är ju för söt Zigge :)

Jag kan inte kommentera på ditt negerbollsinlägg.. :S SÅ jag tar det här oxå.. Jag säger negerbollar ibland.. men oftast säger jag faktiskt chokladbollar :) Jag gjorde såna när Jockes fmailj kom.. de var väldigt uppskattat!! Du borde kommit över då å smaskat i dig nåra :) KramKram

2009-03-27 @ 13:16:15
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

J a, nu får det faktist ta o bli vår jag längtar så efter våren. ja han ser kaxig ut på bilden kram

2009-03-29 @ 12:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0