Lägenhetsvisning!

Datum:2009-03-11 Tid:19:46:42   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Nu har vi precis kommit hem från lägenhetsvisningen! Kul att kolla, men man blir ju så sugen på nytt och frächt!

Kollade på de nybyggda lägenheterna nere i "city", där vid rondellen. Himla dyra, men himla fina! Fast sovrummen var väldigt små, bådatvå. Mycket mindre än det som vi har nu, och det är nästan trångt på sidorna om sängen som det är nu. Och vi vill ju inte ha mindre, ännu trängre!

Vardagsrummet var väldigt stort och fint, med höga och stora fönster! Köket och badrummet var också jätte, jättefina, de gick i grått! Kolla själva får ni se: http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/362583

Nu håller jag på och tvättar... Fick chocken när jag kom in i tvättstugan nyss, det var nya maskiner! Nya och jättefina! Värsta hightech! :P Med digital display och bara en ratt till knapp. Till och med så jag tog kort på dem:


Hehe, häftig va?? :P

Nu ska jag nog sätta mig framför tv:n och drömma mig bort lite. Det där reseledarprogrammet är ju nu kl 8, vet inte vad det heter. När de är i Thailand. Ville bli reseledare när jag var yngre, så det lockar massor at kolla på sånna program! Om jag nu kommer åt tv:n vill säga, pojkarna har kopplat in datorn til tv:n och kollar på fiskefim...


Är de inte för söta, de ska göra allting tillsammans, de där två! :P



Kommentarer
Postat av: [Viktoriae] - En blogg om självkänsla och tänkvärda inlägg!

Vad kul att kolla på ny lägenhet, hade också velat göra det.. eller snarare göra om i den lägenheten jag & sambon har!



Och ja, de ser för roliga ut på bilden ;)



Ha en trevligt kväll!

2009-03-11 @ 20:49:48
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0