Sexparty!!

Datum:2009-03-02 Tid:14:54:56   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Japp, i lördags var det antligen dags för sexpartyt! Var jätteroligt och jättetrevligt! Visar bilder som vanligt!


I fredags kväll hämtade vi Sandra vid tåget och åt lite mat på Stångebro gatukök.
Victor var också med hem till oss.


Sandra och Victor


På lördagen åkte vi in till Ikano och gick lite, och jag skulle klippa mig!


Bror var med och höll i shoppingpåsarna när vi var på toa! :P


Sen var det dags att klippa sig...


Och såhär blev det!!


Körde ner bror till stationen, han skulle till Mjölby på inflyttningsfest!


Och Sandra och jag åkte hem och började förbereda inför kvällen.


Cilla, Carro och Evve testar sugrören ;)


Marie och Malin


Nu är alla flickor samlade, och det är dags att börja!!


Mycket att titta och känna på... ;)


Carro hittade sin favorit!!


Lite av utbudet


Zigge var med bland alla brudar


Jag och mullvaden


Och med Mr Big


Vilken är bäst??


Zigge trivdes hos Carro :)


Jag och Malin


Hela glada gänget väntar på bussen in till Harrys


Evelina, Carro och jag


Tittut i bussen


Lilla Sandra


Så sött!!


Sandra var porrig som vanligt ;)


Jenny och Malin


Framme på Harrys!!


Systrarna!!


Hmm, vem gör sig bäst på kort?? :P


Pussipuss


Hehe, dethär är Sandra!! :P


Hotta brudar!!


Malin o jag


Mina flickor!!


Flickorna skakar rumpa!!


Törstiga flickor :P

Senare på kvällen mötte vi Victor inne i stan. Så han följde med oss hem och sov hos oss den natten med!

Jättetrevlig kväll, det får vi göra om snart igen! Eller vad säger ni flickor?? :P


Kommentarer
Postat av: Malin

Haahahaa gud va roligt (o dyrt) det var/blev :P kramen M

2009-03-02 @ 15:29:23
URL: http://malinozigges.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för en jätterolig kväll, det får vi ta o göra om. Fy, så man ser ut på vissa bilder:P. Alla här på jobbet tycker att du vart jättefin i håret..

Kram o Puss på dig vännen min...

2009-03-02 @ 22:41:40
Postat av: Jennie

oh vad fin du blev i håret! <3 Även några riktigt fina dildo bilder måste jag säga.. haha.. Love!

2009-03-07 @ 19:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0