Fredag!

Datum:2009-03-20 Tid:10:11:36   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Vaknade strax efter kl 7 imorse av hostan. Ingen höjdare alls! Kan man inte få ta lite mer hostmedicin när man ska lägga sig, så man inte vaknar av hostan? :S

Idag ska jag in till Arbetsförmedlingen, informationsmöte om "Jobbgaranti för ungdommar". Se vad det är. Tydligen ska man få extra coaching och extrahjälp att få jobb.

Annars blir det nog lugnt idag, kan nog nästan vara så pass att jag får tillbringa en kväll med Benny! :D Och det var ju inte igår! Han jobbar jämt, eller så är jag iväg eller nåt.

Imorgon ska vi åka till S:t Anna, och lilla Zigge ska följa med! :D För nu i helgen ska vi faktist vara hundvakt "på riktigt", för Malin ska åka bort. Så vi ska ta med honom ut dit, så han och Wilma får leka lite. Eller vad de nu kommer göra... :P Men det jag undrar mest, är nog hur katterna ska reagera på honom. Katterna är ju van vid Wilma som är lika hög som köksbordet liksom. Sen kommer lilla Zigge, som kanske till och med är mindre, eller i alla fall lägre än katterna. :) Men jag tror att det kommer gå jättebra!

Igår eftermiddag var jag och Anna inne till Maxi en sväng. Och ni kan ju läsa om hur det gick här: http://annansblogg.blogg.se/
Usch och fy och blä, är väl det jag kan säga!! :P Blev några jobbiga minutrar där inne på Maxi :S Men det gick ju bra!! :)

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta en morgonpromenad med hunden, innan Arbetsförmedlingen!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jo vi kommer stanna här! Med tanke på jobb för både min och andreas del så måste vi tänka lite så stan stannar vi i. Hur är det annars med er? Själv har jag jobbat natt. 23 timmar var jag vaken för igår när jag vakna visste jag ju inte att de skulle ringa och fråga om jag kunde komma och jobba natten som var. Är redigt sliten. Mår lite illa och har ont i magen! Skulle aldrig jobba natt jämnt kan jag säga. Kram kram!

2009-03-20 @ 14:39:47
Postat av: Malin

Tjao! nu har jag kommit fram! rejält :P allt gick bra. det kommer o gå bra m zigge. inte ett dugg nervös för det :) tack för skjutsen oxå! glömde säga det. får prata om betalningen när jag kommer hem. Bamsekram m

2009-03-20 @ 23:08:25
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0