Äntligen!!

Datum:2009-03-17 Tid:17:52:41   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Nu vet jag äntligen vad jag vill bli när jag blir stor!! :D

Var ju på ams idag, på utbildningsmässa. Och där hittade jag min skola, den som jag funderat på. Pratade med en man där, och han tyckte absolut att jag skulle söka, att jag hade precis rätt kvalifikationer för att komma in! Plus att man är flicka!! ;) Så nu ska jag bli ingenjör!! :D Bara att söka!! :D

Känner mig lite bättre i kroppen i alla fall. Men känner att jag behöver lägga mig och vila sen, ska bara gå bort till Preem med Malin först och hämta hemliga paketet som kom idag.. ;)

Ja, de börjar kännas bra nu! Saker och ting faller på plats. Sista delen imorgon, förhoppningsvis!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag gjorde i alla fall ett försök. Men det visade sig att det var fel. Frågan är om jag verkligen ville att det skulle vara rätt. Känns ändå skönt att det var fel. Men jag försökte i alla fall, och det är ju det som räknas...
Vi kommer ändå ses snart.

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Va? Sms på ingång.. Kramen

2009-03-17 @ 20:07:09
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0