Nu är det i full gång...

Datum:2009-06-25 Tid:20:54:23   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Flytten, alltså...

Både igår och idag har vi kört kartonger i bilen flera varv. Packat upp lite direkt också, alla kökkssaker är redan uppackade. :)

Men nu har vi tagit kväll, måste vila lite innan jobbet inatt. Är jättetrött redan nu, jag sover jättedåligt på dagarna eftersom det är så varmt. Solen ligger på vårt sovrumsfönster hela dagen, och det är verkligen kokhett i sovrummet!

Kan tänka mig att jag inte kommer skriva speciellt mycket här de närmaste veckorna, det tar ju ett tag innan internet kommer igång i nya huset :)

Så, hejdå på ett tag!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurra va roligt för er!!

Bara att säga till när ni vill ha min hjälp!!

<3

2009-06-25 @ 22:56:15
Postat av: Anonym

Hurra va roligt för er!!

Bara att säga till när ni vill ha min hjälp!!

<3

2009-06-25 @ 22:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0