Fredag!!

Datum:2009-06-12 Tid:10:41:15   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Äntligen fredag, äntligen helg!! :D

Veckan har gått riktigt fort. Har mest vart på jobbet, känns det som.

Ska strax dit igen, först någon slags utbildning, sen jobb fram till 4-hugget någonstans. Smiter hem lite tidigare idag, eftersom Malin, Zigge och jag ska åka till Fagersta ikväll! Vi ska sova i Fagersta inatt, hos Zigges uppfödare, och imorogn åker vi vidare till Avesta för Mopsutställning! Zigge ska vara med!! :D Hoppas han tycker att det ska bli kul och att det går bra för honom! :)

Och det bästa av allt, att jag får se honom massa!! :D har ju inte sett honom så mycket nu de här två veckorna när jag jobbat. Och jag saknar honom MASSA!!! Lilla pluppen!! Hade honom uppe här ett par timmar igår innan jobbet, och det var så mysigt!! :) Vi låg och gosade i soffan ihop! :)

Imorse var pappa här och åt frukost! :) Han hade vart här i Ljungsbro och handlat lite, så då passade han på och komma och äte frukost med oss. Haha, åka 20 mil för frukost, de är inte illa!! ;)

Nä, nu är det bäst att börja göra sig redo för jobbet då...


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Hoppas ni får de skoj!! Tänker på er! <3

2009-06-12 @ 21:12:27
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0