Flyttstädningens början...

Datum:2009-06-16 Tid:19:46:34   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Ja, nu har flyttstädningen börjat lite... Jag har precis sprutat in ugnsrent i hela ugnen, och väntar på att det ska verka klart så jag kan börja torka. Usch för och göra rent ugnen, det är ju skum och lödder överallt ju!! Men den var inte så skitig, Benny gjorde rent den för inte alls länge sen :)

Tänkte att jag skulle torka ur köksskåpen nu direkt också, för de är så gott som tömda. Så det inte blir så mycket att göra den dagen den stora flyttstädningen är, försöka förbereda så mycket som möjligt!

Ska väl gå och packa ner ett par kartonger till också, finns fortfarande lite grejer att packa! Benny håller på och packar i sovrummet just nu.


Snart bor vi här!!! :D

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Japp, snart är de dags! Dags för flytt.. plugg.. de kommer bli en spännande sommar och höst för både dig och mig!! :) Ni kommer få de så himla fint i nya lägenheten! Vill säga huset men de är ju inte bara ert hus.. HeHe.. Ses imorgon bitti! Kram Kram

2009-06-16 @ 21:49:51
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: benny brandman

MM på onsdag SENAST börjar det ;)

2009-06-17 @ 20:37:36
URL: http://bennybrandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0