Åhhh!!

Datum:2009-06-10 Tid:11:14:24   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Ja, jag vet att det är länge sen. Men jag har varken haft tid, ork eller lust.

Hade tänkt att jag skulle blogga ifatt nu idag, men det skiter sig. Hittar inte kameran. Måste ner till city en gång extra, hinner då kankse inte äta inna jobbet, vilket gör att jag blir ännu grinigare.. :P Haha!! Lyckodag, helt enkelt. Plus att jobbet börjar en timme tidigare idag..

Nä, känns faktiskt lite som om det inte riktigt kommer vara min dag idag... :S

Det är ju tur att de är så pass sällan, för usch va jobbigt!! :S

Så, då har jag fått klaga av mig lite!!

Nä, nu ska jag åka till den stora operationen - igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0