Utbildning!!

Datum:2009-01-08 Tid:23:52:13   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Jag tror att jag har hittat min utbildning nu!! Känns som det i alla fall. Hittade den för över en månad sen, och har tänkt på den sedan dess. Och det känns rätt!! :) I alla fall idag! Imorgon kanske jag känner någonting helt annat..

Men Norrköping blir det i alla fall. Helt klart. Jag vill inte plugga i Linköping. Inte en chans. Då skiter jag hellre i det...

Vi satt och pratade om det förut, Benny och jag, om flytt till Norrköping. Så OM det är så att jag betämmer mig för att plugga i Norrköping och OM jag kommer in (får ju reda på det först i slutet av juli om jag söker), så blir det flytt till Norrköping under semestern!! :D Älsklingen är så gullig och "offrar" sig för mig, så jag ska slippa ha långt till skolan då. Då får han långt och åka istället. :S Tyvärr är det ju så, i alla fall så länge vi pluggar och jobbar på olika ställen... Men han kan ju i alla fall sammåka då!

Längtar faktiskt till hösten just nu!! :D













Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Ska du flytta ifrån mig oxå?? Inte nog med att vi inte jobbar ihop.. du drar oxå.. -gråter-

Men jag vet ju att du vill plugga.. men det känns inget skoj.. :( Du förstår va jag menar va.. jag vill ditt bästa.. men mest vill jag ju mitt bästa.. ;) KramKram

2009-01-09 @ 07:51:11
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: tesse

vad roligt för dig... vad är de för utbildning du söker? kram

2009-01-09 @ 10:41:48
URL: http://drommat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0