Torsdag

Datum:2009-01-29 Tid:23:17:01   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Började dagen med en mogonpromenad med Sandra i örat. Och hon satt och åt frukostbuffé på ett hotell samtidigt som jag var ute och gick. Då blev man ju inte alls hungrig.. :P Hihi!!

Hem, frukost, dusch, sen åkte jag och Malin in till stan en sväng. Kollade lite på glasögon åt Malin, hon ska skaffa nya vartefter. Och det är ju alltid bra att ha med sig lite smakråd! :)

Var lite på Jysk och ÖB också. Hade ju köpt en jättefin (tyckte jag :P) bädd till lille mannen. Som en mysig liten koja med tak på! Köpte den igår, men när jag och Benny kom hem med den, kollade Zigge på mig och sa "men, vad dum du är, där inne får ju inte jag plats!!" :P Haha!! Jag riktigt hörde honom säga de!! Och mycket riktigt, den var ju lite liten... Han låg bara lite grann i den igår, så vi bestämde oss för att lämna tillbaka den. Så nu har vi tagit in bädden som Malin hade i sin bil istället. Så nu är han nöjd!! :D 


Den här hade vi köpt först, men den var lite för liten...


Men nu har han denhär istället! Lurvig och mysig! :) ♥
Hans lilla tuttis - kossan, ligger bredvid :)

Börjar känna mig ruggig, fryser lite och ont i halsen. Så jag pressade mig precis 3 stora apelsiner, tänkte att det kankse behövs lite c-vitamin för att hämma föskyldningen lite.. :)

Imorgon ska jag in till optikern och få mina linser! :D Hihi!! Ska bli skönt!!

Såg på nyheterna på 4:an förut, att det var många av dagens chefer som kollade upp arbetssökande på tex Facebook. Gäller att man "umgås med rätt människor" då, kan man ju säga.. Eller skriver rätt saker.. Så man kankse ska passa sig!! :P Hihi!! Kankse inte ska länka till min blogg längre.. :P

Nä, nu ska jag boka tågbiljetter till helgen, sen ska jag nog hoppa i säng. Har ju vart en aktiv dag idag, eller vad säger du Malin?? :P

Sov så gott mina vänner!! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja ojojoj va mkt vi gjorde idag, heeelt slut! hihi men vi fick ju saker gjorde iaf! tanken va god med bädden men lille pluppen tyckte den nog va för liten :D. Förlåt, kan inte låta bli att fnissa åt det. Känner lillen väl.

Du har hunnit med att blogga mkt iaf! Funderar lite på vad du skrev på min sida om "dags för ett nytt kort", hmm. Undra om du menar d kortet du tog på mej i stan.. Hmm måste retuschera lite först.. :D kram kram

2009-01-30 @ 10:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0