Tisdag morgon

Datum:2009-01-20 Tid:11:06:01   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Började morgonen med 45 min core! Var riktigt jobbigt! Första gången jag körde ett corepass. Bara armhävningar och situps och rygg, det kändes. Träningsvärken kommer säkert att smyga sig på imorgon kväll eller tordag, skulle jag tro!

Sitter här och äter frukost nu, äggmacka och te. Sen ska jag hoppa in i duschen och åka in till stan en sväng. Tar bussen in, för Benny ska in och hämta en cykel hos polisen sen direkt efter jobbet, så då hämtar han upp mig där inne.

Nä, duschen nästa!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ring du någon dag =) Är ändå hemma just nu! Gör inte alls mkt om dagarna. SKa jobba i helgen, men vi får se hur det blir med det =( Fick inte komma till VC trots jag rosslar som en gammal trator motor som har soppa brist!

2009-01-20 @ 12:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0