Tisdag dag/kväll

Datum:2009-01-20 Tid:19:56:17   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Nu har jag bokat tid för linsprovning! På fredag kl 15.00 ska det provas linser! :D Hehe!!

Blir mycket stan den här veckan, var inne idag, ska in med Malin imorgon, med Jenny på torsdag förmiddag, med Malin igen på tordag eftermiddag/kväll och sen till optikern på fredag! Haha, fult upp!! :)

Och nu har jag precis vart på aerobics också. Var tvungen och röra på mig lite! :P Riktigt kul, älskar aerobics!! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen (för andra gången idag) och sen äta lite. Kolla på det där husprogrammet på 4:an sen. Sen blir det nog sängen, är riktigt trött faktiskt!


............................................................................................

Dagens i-landsproblem: MÄT DINA FLINGOR!!!! :P

............................................................................................

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Lycka till hos optikern!! Hoppas du inte får ont i ögonen om du ska prova massa.. hehe.. KramKram

2009-01-20 @ 21:01:50
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Där ser du att man får dagarna att gå som arbetslös!

2009-01-21 @ 10:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0