Städa bort julen..

Datum:2009-01-13 Tid:17:14:29   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Ja, egentligen borde jag nog städa bort julen nu, det är ju tjugondag Knut eller vad det heter idag. Men det har vart fullt upp idag, har inte hunnit än!

Vart inne i stan och handlat, lagat mat och nu ska jag strax iväg och träna. Ok, kankse inte så mycket som jag har gjort, låter det ju inte som i alla fall, men det har tagit hela dagen! Man behöver ju inte stressa när man är abetslös ju!! :P

Benny var och opererade sig idag. Ser ut som om han har blivit skjuten i halsen, in på ena sidan och ut på andra. Stora plåsterlappar på varja sida. Usch, ingen höjdare. :S

Nä, nu ska jag byta om, för Jenny kommer nog strax, ska åka och träna!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0