Nyårsdagen

Datum:2009-01-01 Tid:22:52:39   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Usch vilken dag! Kom väl inte i säng förens framåt 4-hugget imorse, vaknade kl 9 och mådde så illa och hade sån huvudvärk!! :S Gick upp och drack säkert en liter vatten och la mig igen. Men efter en timme eller nåt, stod jag inte ut med huvudvärken, gick upp och tog ett par tabletter. Sen vaknade inte jag förens halv 2!! Men då kändes det mycket, mycket bättre!

Åt lite frukost, sen ville benny ut och åka lite skridskor på kanalen. Så jag följde med och kollade på! :) Funderar på att köpa ett par, var ju så roligt att åka när man var liten, men det är ju ganska många år sen det!! :P

Hade ju självklart kameran med mig också..


Benny snörar på skridskorna


Hann ut precis innan solen gick ner


Det ser ju så lätt ju!!


Benny var jätteduktig på att åka!! :)


Det var väldigt mycket folk ute, både som åkte skridskor och som gick längs kanalen


Min sötnos ♥

Skönt att komma ut lite och få lite luft!

Annars har det mest vart lugnt idag. Det känns att det blev sent igår, så man har vart lite småseg... Malin och Zigge har vart här lite, vi åt lite rester från igår.


Gosat lite med Zigge ♥

Vi har möblerat i vardagsrummet föresten! Så nu står soffan mot fönstret och fotöljen rakt framför tv:n, med soffbordet mellan. Ska testa och ha det så nu ett tag. Men jag vill ha en ny lampa, en golvlampa med en spotlight på, som jag kan ha i hörnet bredvid min soffa. Kan ju inte sitta i soffan och läsa nu, finns ju inget ljus alls! Kankse stannar till på IKEA imorgon efter arbetsförmedlingen.

Usch ja, ska till arbetsförmedlingen imorgon... :S Vill inte.. :( Undrar hur lång kö det är där imorgon! Tänkte vara där till kl 10, när de öppnar. Så jag får det gjort. Anna skulle följa med också!! :) Skönt att ha lite sällskap i köandet!! :) Så blir de en sväng på stan sen! Och sen kankse IKEA :P

Nu ska jag strax hoppa i säng!!

Sov så gott!
Puss


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hur gick det på AF? Sa de nåt vettigt? Kram

2009-01-02 @ 16:10:43
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0