Nyår!!

Datum:2009-01-01 Tid:22:30:48   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Igår var det nyårsmiddag här hemma! Var jättetrevligt! :D


Dukningen


Confettidekorationer :P


Malin och Jenny lägger upp förrätten: toast med kräftstjärtar och grönsaker :)


Dags att börja ta plats


Sen var det dags för huvudrätten: grillat kött, potatisgratäng, sallad och tzatziki








Sen kom självklart gitarrerna fram!! :D


Malin hade självklart ett snoppsugrör :P


Eller, alla hade snoppsugrör!!


Jag hade självklart ett rosa!!


Lille Zigge var också med!! :)


Martin och Emma


Det fixades shotar, Malin bjöd på någon specialare!! :P


Skål!!


Marcus går in stenhårt för Sing Star!!


Vi ♥


Ännu mer shots...


Haha, vilken inlevelse!! :P


Vätsekontroll efter sången :P


Emma övar redan vid 11-hugget på att öppna flaskan!!


Och hon lyckades få upp den!! :P


Vid 12-slaget gick vi upp till kanalen en sväng


Lyckades fånga en raket på bild i alla fall!! :P


Raketer??


Dethär är i alla fall raketer!! :)


Gott Nytt År!!


Hmm...


Gruppbild


Väl hemma igen var det dags för efterrätten: marängsvisse!! Självklart med tomtebloss!!


Börjar bli väldigt sent nu... :P


Fast Malin håller igång!!


Emma dansar med tomteblossen :P

En väldigt trevlig nyårsafton, men också väldigt jobbig - nu är jag ju arbetslös på riktigt... Men 2009 kommer bli ett bra år!!

Gott Nytt År!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha vad bra det blev! usch ja lite svårt att se sej själv på bild, men lite kul! fnissHuja mina shotar va inte o leka med :P . Vi fick ju tydligen en hel del minnes luckor både du o jag ett tag, hahaha! Som jag brukar säga "det som jag inte minns har inte hänt.." :D...:P  Kraaaam på dä

2009-01-01 @ 23:01:45
URL: http://malinozigges.blogg.se/
Postat av: tesse

gott nytt år vännen, du värkade ha kanon kul! skrattade när ja såg dig o benny på gruppkortet... kram

2009-01-01 @ 23:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0