Ny ankomsttid!!

Datum:2009-01-25 Tid:09:36:45   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Sandra kommer hem idag!!! :D :D :D Gud vad jag har saknat henne, det är så att det gör ont i mig!!

Planet skulle landa 16.35, men nu stod det en anmärkning om att det inte skulle landa förens kl 17.00. Fast, det är klart, vad gör 25 min, när man suttit stilla i 12-14 timmar eller hur lång tid det nu skulle ta hem?

Måste åka upp till henne i veckan, så jag får pussa på henne lite!! :D

Nu ska jag göra mig iordning, ska åka till IKEA med mamma idag. Ska nog i alla fall köpa sånna där ljus igen, som luktar kanelbulle och choklad eller vad det var. Och sen funderar jag på en lampa som jag tycker är jättefin, men vet inte vart jag ska ha den!! Får väl se om jag köper den eller inte.. :P

Nä, bästa och äta lite frukost då, ifall hon kommer snart :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den lampan har jag :)

2009-01-25 @ 10:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0