Min hals...

Datum:2009-01-14 Tid:11:22:23   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Har fått jätteont i halsen :( Så nu på morgonen var jag nere på apoteket och köpte de här nya halstabletterna, som ska vara som en värktablett för halsen. Tror de säger nåt sånt i reklamen i alla fall. Zyx heter det i alla fall. Tog en precis nu, och ja, det känns lite bättre i halsen, men mest känns det på tungan. Den har tappat känsel!! :P Helt bedövad!! Hehe!! Var ju halsen och inte tungan som behövde bedövas :P

Jag köpte med mintsmak, var den ända som fanns här nere i byn :P Men de var faktiskt jättegoda, smakar som de där "doktorhalstabletterna" som man åt när man var liten. Någon vinröd påse med en doktor på. Jättegoda!! :)

Nu ska jag nog försöka att ta tag i julsakerna, börja plocka ner dem... :S

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den påsen har jag sett! Den finns fortfarande, men frågan är var jag såg den :)

2009-01-14 @ 13:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0