Måndag

Datum:2009-01-19 Tid:17:06:40   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Måndag igen. Har faktiskt inte gjort någonting idag, första dagen som har vart "lugn" under tiden jag vart arbetslös.

Gick ner och solade direkt imorse när jag vaknade, solade i solariet med musik i! :D Det var skönt, och ha lite musik och lyssna på under tiden!

Sen gick jag förbi Evelina och lämnade hennes kamera, hon glömde den här igår.

Hem, åt frukost och sen la vi oss framför tv:n, jag och Zigge. Kollade på Thelma och Louise, somnade lite mitt i filmen, men har ju sett den så många gånger, så det gjorde inget.

Sen var klockan efter tre helt plötsligt, och Benny kom hem! Så dagen har gått väldigt fort, men det har vart skönt att inte gör nåt alls! :D

Nu ska jag gå och göra köttfärslimpa, potatis och brunsås med ärtor och morötter! :D Sååå gott! Ska fixa det nu när Benny sover, han la sig på soffa och somnade nästan direkt när han kom hem. Jobbigt och börja 2 timmar tidigare än vanligt :P

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har inga pengar på min mobil såg att du hade skickat. Du kan väl ringa mig nån dag så kan vi prata om när vi ska ses och så. Just nu ha rjag en svår influensa och nästa helg åker jag till min kompis Mona i nyköping! Kram!

2009-01-19 @ 19:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0