Lördag / lite uppdatering från veckan och framöver

Datum:2009-01-24 Tid:22:43:37   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Lite uppdatering om vad som har hänt senaste dagarna:

♥ Har (nästan) skaffat linser
♥ Var på bio med Malin och sett Mammut
♥ Tränat
♥ Vart inne i stan flera gånger
♥ Vart på 25-årskalas, GRATTIS IGEN, EVELINA
♥ Blivit brunhårig
♥ Solat


Saker som händer framöver:

♥ IKEA med mamma imorgon
♥ Tillbaka till optikern och få linserna
♥ Sthml i veckan (?)
♥ Träna
♥ Sthml 7-8/2 (?)
♥ Sola


Och numera är jag inte blond längre!! Fast nu har jag även starka funderingar
på att klippa mig som Anna, efter att jag såg hennes frisyr idag. Mmm, ska
man vara så vågad? Slipper ju använda balsam i alla fall... :P


Kommentarer
Postat av: tesse

neej behåll ditt långa fina hår

2009-01-25 @ 12:20:47
Postat av: LillaAnna

Vilken Anna? Mig? :O

2009-01-26 @ 20:10:19
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0