Lista

Datum:2009-01-12 Tid:13:08:39   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Lästa i Evelinas blogg, att jag skulle svara på de här frågorna! :P


Tio första

Första bästa kompis: Ann-Sofie
Första bil: URBAN!! Min lilla lila golf!! ♥
Första kärlek: Hmm, måste väl vart nån på lekis :P
Första husdjur: Bamse, min gråa och vita katt ♥
Första semester: Hmm, Öland tror jag, har bara sett på kort, kommer ju inte ihåg själv.
Första jobb: Sommarjobb - S:t Anna Kyrkogård
Första köpta skiva: BSB
Första piercing: Har ingen
Första konsert: Markoolio när han var i Sörping för många, många år sen!

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken:
Oj, det som slank ner på nyår...
Senaste bilfärd: Idag, till Linköping och tillbaka
Senaste filmen du såg: Lejonkungen, med Amanda och Benny igår kväll :P
Senast ringda telefonsamtal: Victor
Senaste bubbelbadet: Måndags, tror jag
Senaste spelade CD: Nåt i bilen
Senaste kyss: Någon minut sen
Senaste gången du grät: Idag
Senaste måltiden: Pasta med gorgonzola och fläskfilé på någon restaurang inne i stan.

Åtta har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning: Ehh, nja, det tror jag inte
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja... 
Haft ett one night stand: Mmm
Busringt till någon: Hehe, ja

Sju saker du har på dig

1. Strumpor
2. Trosor
3. Jeans
4. Linne
5. BH
6. Tröja
7. Smycken

Sex saker du har gjort idag

1
. Ätit frukost
2. Duschat
3. Promenad med Zigge
4. Bowlat
5. Ätit på restaurang
6. Kört bil  

5 favoritsaker utan rangordning


1. Mobilen
2. Benny
3. Mina vänner
4. Min familj
5. Datorn

4 personer du kan berätta allt för 

Svår fråga 

3 val

Blått eller rött: Rött
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Choklad

2 saker att göra innan du dör


Bo i ett stort fint hus med massa djur 
Gifta mig

En sak du ångrar

Finns många


Fyra personer du vill ska göra samma blogginlägg:

Anna
Malin
Therese
Martin


Ok, ni får läsa dethär som om det vore söndag, för jag började att fylla i frågorna igår, men gjorde klart dem sista nu! Om det nu spelar någon roll!! :P


Kommentarer
Postat av: tesse

ja såg de, men de var sp många frågor som var privat eller som ja inte hade nått svar på så ja lägger mig tyvärr på mattan:P

2009-01-13 @ 21:39:15
URL: http://drommat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0