Klart för kvällen!

Datum:2009-01-16 Tid:23:27:02   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Nu är allt klart för kvällen. Eller, ska bara packa ner kärleksmummsen när chokladen stelat ordentligt uppepå. Sen blir det nog sängen, tror ja. Känner mig lite halvdan, har haft lite småont i halsen, örat och kroppen sen i tisdags-onsdags någonting. Bara på morgonen och kvällen. Men man blir ju lite extra hängig och trött då!

Zigge har gått hem till sig nu, han har vart här nästan en hel vecka i stäck. Och det är jättetomt att inte ha honom här! Ingen som ligger i bädden under bordet i vardagsrummet och snarkar, ingen som skäller på alla djur på tv:n, ingen att gå ut och nattkissa med och nu inatt kommer det inte vara någon som snarkar i sovrummet. Eller, förhoppningsvis inte, om inte Benny gör det! :P Hur som helst - tomt är det! Men jag hoppas på att vi får låna honom snart igen! :D

Nä, nu ska jag nog kolla om det är nåt på tv:n, annars blir det nog och krypa ner.

God Natt mina Vänner!! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!! hoppas dagen blev bra m släkten :P. Ja d är bara att komma ner o hämta Zigge när du känner för det! D går bra! Ska ju jobba o träna imorn! Han tittar upp för trappan fortfarande.. Så kom ner när du vill. Jag blir bara glad för avlastning vet du! Kram m

2009-01-17 @ 21:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0