Jäkla Word!!

Datum:2009-01-28 Tid:21:10:43   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Å, jag blir så trött!! Word bara krånglar för mig!! :(

Jag som skulle vara duktig idag och skriva mitt CV, eftersom min tid med handläggaren på Arbetsförmedlingen blivit flyttad, så jag har inte många dagar på mig nu.

Hade skrivit ett CV före jul, men hittar det inte, antagligen skrev jag det på jobbet, så det ligger på datorn där. Så jag skulle börja om. Tog fram en sån där färdig mall och började fylla i. Gick bra till en början, men sen när jag ville lägga till extra rutor och rubriker och grejer, börjar det krångla! Å, jag blir så trött på sånt!!

Men nu är i alla fall CV:t klart, bara personliga brevet kvar..

Hittade en bild på Benny och lille Zigge. Benny har ju hållt på och plockat och donat med en cykel nu senaste tiden. Här sitter han och putsar skärmarna, och då ska ju självklart Zigge vara med! "Vuxna män gör saker tillsammans..." :P


Fast frågan är ju om de verkligen pillar så mycket med cykeln, eller om
de mest dricker öl, kolla nere i högra hörnet.. ;)


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Haha.. Zigge ser väldigt arg ut på första bilden.. fick han inte smaka på ölen? hahahaha

2009-01-28 @ 21:37:09
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Mammas lilla äääälskling!! ...o då menar jag Zigge!! hahaha kram m

2009-01-28 @ 22:24:55
Postat av: Lollo svarar

Nja, jag hoppas iaf att han inte fick någon öl.. :P



Va, var det inte Benny du menade, Malin?? ;)

2009-01-29 @ 00:08:28
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0