Fredag!!

Datum:2009-01-30 Tid:13:34:33   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Nu har jag äntligen fått ett eget bord till datorn igen! Har tagit in mitt lilla vit bord, så det står i vardagsrummet nu! :) Vill inte ha datorn på vardagsrumsbordet, så mycket sladdar och så trångt! :S

Nu ska jag strax åka in till optikern och få mina linser! Hoppas att det går bra!

Sen ska jag faktiskt köpa mig en pärm också, och ett register. Är så mycket papper att hålla reda på nu! Papper från Arbetsförmedlingen, a-kassan, jobbsökningar och allt. Måste ha en pärm med allt på samma ställe, känner jag!

Bokade precis tåget till Sthml imorgon!! Sista minuten, 122 kr Linköping - Stockholm. Det är helt ok!! Och då ingick sittplats!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0