Flytt imorgon!!

Datum:2009-01-26 Tid:13:47:58   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Imorgon bär det av först mot K-holm, sen vidare till Sthml för att hjälpa Sandra flytta!! :D

Bokade precis biljett, sms-biljett, jättesmidigt ju!! Slipper man hämta ut biljetterna! :)

Nu ska jag äta lite blomkål, blev lite över i förrgår!! :D Hihi!! Sen blir det ner och sola lite, och senare ikväll blir det träning.

Fick mitt arbetsgivarintyg från Cloetta idag också, så nu ska papprena bara kopiers och skickas in, så jag får några pengar någon gång!! :)

Och det var så mysigt imorse, då var "allt som vanligt" igen. Gick morgonpromenad i regnet och pratade med Sandra!! Ååå, vad jag har saknat det!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0