Det kunde vart jag..

Datum:2009-01-28 Tid:18:28:22   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Fick en tidning idag, en från skolan. Är ju fortfarande registrerad som att jag har studieuppehåll från universitetet, så därför får jag en tidning som elever på skolan skriver några gånger per år. Och i dagens nummer var en tjej som jag jag gick i samma klass som första året med. Det stod om att hon snart var färdig Civilingenjör i Maskinteknik, det var bara 5 veckor kvar! 5 VECKOR KVAR BARA!! OCH DET KUNDE HA VART JAG OCKSÅ, OM JAG HADE FORTSATT!! Fasen!! Fatta, att JAG hade kunnat vara Civilingenjör i Makinteknik om 5 veckor, OM jag hade fortsatt. Och nu har jag alla år framför mig istället..

Jaja, väldigt glad för hennes skull i alla fall!! Måste vara en underbar känsla att ha klarat av en sån pass tuff och svår utbildning!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaha har du gått på den linjen? mm du o jag har nog samma tanke banor..fniss.. tänk OM.. Men tänk vad du har TJÄNAT under denna tiden :P ! Men jag förstår vad du menar. kram kram

2009-01-28 @ 19:07:41
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0