Dagens horoskop

Datum:2009-01-08 Tid:13:50:28   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Skorpionen 24/10-22/11

Bra dag för kärlek och för kreativa sysselsättningar. I övrigt händer det praktiskt taget ingenting.

Så står det i Aftonbladets horoskop idag.
Hmm, bra dag för kärlek - Benny sover ju hela dagen eftersom han jobbat natt. Så, nej, det tror jag inte på! Och jag ska iväg ikväll, så jag ser honom inte så himla mycket idag.
Kreativa sysselsättningar - ja, frågan är väl vad det är då. Har inte gjort så mycket kreativt idag, än.. :P
I övrigt händer det praktiskt taget ingenting - Jo, jag har faktiskt flera saker planerade idag! :P

Så, ska man tro på horoskop? Eller vill man bara tro att de stämmer, om det står någonting bra? Jag är nog lite så, vill tro på det när det står någonting bra i det. I alla fall när det är sånna här dagshoroskop.

Men däremot sånna horoskop som säger hur en skorpion är, de tror jag mer på. För alla sånna som jag har läst stämmer in på mig!

Men får väl se här nu under dagen, om jag gör någonting kreativt eller kärleksfullt!! :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0