Ams...

Datum:2009-01-14 Tid:18:25:17   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Sitter här och kollar på ams hemsida. Hmm, inte mycket att hurra för. Finna bara säljjobb, och det vill jag inte ha! Usch! Plus många som det står att man måste ha tillgång till egen bil. Och det har ju inte jag!! :P Haha!! För det ska de väl inte kunna rota och röra i, hoppas jag.. :S

Ska till jobbcoachen imorgon och prata lite! Se vad vi kommer fram till!! :P

Nä, nu ska jag gå och baka lite, degen har stått till sig lite :) Bakar till Bennys kalas i helgen :D


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Du är så duktig min vän :) Vad bakar du får gottit då? Ska han fira på lördag alltså?

KramKram

2009-01-14 @ 18:46:56
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Var oxå inne på ams sida förut. Finns inte så mkt att hurra för det har du så rätt i så. Jag tittar varje dag, men det ger absolut ingenting. Hur mår ni annars? Kram!

2009-01-14 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0