Tack mina kollegor!! ♥

Datum:2009-01-03 Tid:19:23:36   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Japp, igår anmälde jag mig på Arbetsförmedlingen. Så nu är jag registrerad som arbetslös. Fick en tid för att träffa en handläggare, men den tiden var först den 5/2. Så det är ju en hel månad kvar!! Ska tydligen söka jobb på egen hand under tiden.

Efter Arbetsförmedlingen gick jag och Anna en sväng på stan och sen lite på IKEA. Och fikade så klart!! :D


Goda mackor och varm dricka!!


Anna ♥

Sen hade mina gamla kära kollegor samlat ihop pengar till mig när jag slutat, som jag skulle få köpa någonting för! Jätegulligt av dem! ♥ Vi var runt och kollade på Duka och Cervera, och när jag hittade vad jag ville ha, så var det så himla lång kö. Så jag handlade sakerna idag istället, när jag och Benny var inne i stan på förmiddagen. Jag valde en karaff och en jättefin ljusstake!


Karaffen med vatten och hallon i :D


Orange botten :)


Gott med hallon i vattnet


Här är den fina ljuslyktan :D


Den är jättefin när den brinner!!


Ljuset sitter fast bakom




Tack så jättemycket, alla ni M12!! Jättegulligt av er!! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad fina de var! Cool karaff m mönster i botten! Ljuset va fint! De får jag titta på nästa ggn vi ses! kramen

2009-01-03 @ 22:39:34
URL: http://malinozigges.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad fina de var! Cool karaff m mönster i botten! Ljuset va fint! De får jag titta på nästa ggn vi ses! kramen

2009-01-03 @ 22:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0