Amanda 8 år!!

Datum:2009-01-09 Tid:11:14:13   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Grattis Amanda 8 år!!

Idag fyller Amanda 8 år! 8 år!! Herregud, så stor hon är nu! Var ju inte länge sen man drog omkring med henne i barnvagnen ju. Tiden går fort! Och när Amanda blir äldre, blir ju jag också äldre... :S Fasen, tycker jag börjar bli gammal nu.. :S

Satt och tänkte på det igår, när jag läste om utbildningar. Om jag börjar plugga i höst och tar den utbildningen jag är inne på nu, är jag inte klar förens jag är 28 år! 28 år!!!! Och hur gammal lär jag inte känna mig då, om jag känner mig gammal när jag är 23?? :P

Nä, men slutsatsen av det hela blev i alla fall att det är precis rätt tid och börja plugga nu till hösten. Plugga 5 år, sen jobba ett par år och sen eventuellt börja tänka på familj och sånt, lagom tills man är 30 eller nåt. Ganska ok planer va? :P

Ska åka och fira Amanda i eftermiddag, och sen efter det ska hon följa med oss hem och vara här tills på söndag! :D Så det ska bli kul! Funderar på om jag och lillasyrran ska ta en sväng på stan imorgon och kankse kolla om det går någon bio som vi kan se. Om det nu är så att något som går passar henne!! Tror att alla barnfilmer gick kl 13 eller nåt sånt...

På söndag ska vi bowla inne i Linköping, Amanda sa att hon ville göra det när hon fyllde år. Men eftersom vi ska ut till S:t Anna och fira henne idag, så bowlar vi på söndag istället allihopa, när de hämtar hem Amanda.

Nu ska jag Zigge gå ut en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0