090107

Datum:2009-01-07 Tid:19:35:29   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Dagen har faktiskt gått riktigt fort idag! Har haft fullt upp.

Vaknade vid 9-tiden, och gick ut och gick i en timme. Nu blir det morgonpromenad varje morgon! :) Pratade med Anna lite när jag gick, usch vad jag saknade jobbet då! Att veta att alla är där, och inte jag... :`(

När jag kom in igen, låg Zigge fortfarande kvar i sin bädd inne i sovrummet och snarkade förfullt. Jag ropade ut honom, så jag kunde bära ut bädden i vardagsrummet och stänga in till sovrummet, så att vi inte skulle störa Benny som jobbat natt. Men vilken blicka jag fick av honom! Han ville då inte gå upp, och absolut inte flytta från den mörka sovrummet ut i ljusa vardagsrummet! Men han kom ändå och lade sig i sin bädd, dock med ryggen mot tv:n, det har han aldrig annars! Så det var nog protest!! :P

Jag åt frukost och satt lite vid datorn, och Zigge snarkade vidare. Vid halv 12 tyckte jag att det var dags för honom och gå upp och gå ut och kissa. Men det var knappt att jag fick med honom! Så morgontrött!

Efter rundan fick jag för mig att jag skulle gå bort till simhallen och simma lite. Så jag simmade 45 min och sen tog ett varv i bubbelpoolen :D Det var 31.5 grader i bassängen, så varmt tror jag aldrig jag har sett det vara på ett badhus. Så det var jätteskönt att simma! Gjorde till och med hårinpackning medans jag satt en stund i bastun efteråt. :)

Gick hem och åt lite tacosrester från igår och busade med Zigge :)

Nu i eftermiddag/kväll eller vad man ska kalla det, gjorde jag kalops! Å jäklar vad gott det var! Mumma!! Det är väl så att man börjar slå mammas mat snart!! :P Haha!!


Mumma!! Glömde ju bort att fota den
goda maten, så jag fick låna en bild! :P


Och sen så har jag hunnit med och fixa födelsedagspresent till Benny idag med... :D

Nu ska jag kolla om det är nåt på tv, har inte hunnit med det än idag. Stressigt att vara arbetslös!! :P

Puss alla mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du ser man får dagarna att gå :)

2009-01-07 @ 22:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0