Vem gör mest??

Datum:2009-02-03 Tid:22:29:59   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Hittade den här bland mina utkast på bloggsidan. Så det är väl någonting som jag har hittat någongång, någonstans... :P

- Vem tvättar? (Oftast jag, men även Benny)
- Vem städar? (Båda)
- Vem lagar maten? (Oftast Benny, jag gör det bara ibland)
 - Vem dukar? (Den som inte gör maten)
- Vem dukar av? (Samma som ovan)
- Vem diskar? (Diskmaskinen)
- Vem bäddar? (Ingen, haha)
- Vem rensar avloppet? (Benny!!)
 - Vem går ut med soppåsen? (Båda)
- Vem stryker? (Stryker inte så ofta, men sist var det faktisk Benny, som strök gardinerna)
- Vem byter glödlampor? (Hmm.. Jag har iaf inte bytt någon i den här lägenheten, så det är väl Benny)
- Vem plockar undan saker som ligger och skräpar? (Båda)
- Vem vattnar blommor? (Båda)
- Vem handlar? (Båda)
- Vem gör det fint hemma? (Är nog mest jag som bryr mig om detaljerna)
- Vem köper oftast födelsedagspresenter? (Båda)

Vem gör vad i ditt hem?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm jag kanske ska göra det testet oxå :P hihi kram

2009-02-06 @ 22:38:12
URL: http://malinozigges.blogg.se/
Postat av: Benny brandman

Kan faktiskt instämma :)

2009-02-06 @ 22:40:28
Postat av: LillaAnna

Dåligt med uppdateringar här va... :D

2009-02-09 @ 17:57:16
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0