Tisdag

Datum:2009-02-10 Tid:09:51:43   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Var ett tag sen jag skrev här. Men har inte direkt haft så mycket att skriva. Kommit fram till att bloggar är väldigt stressande...

Idag ska jag åka hem till S:t Anna, sova över där, och imorgon ska jag följa med Amanda till skolan!! :P Se vad de gör i skolan nu för tiden! Haha!! Och träffa mina gamla lärare, Amanda har ju vissa av mina gamla lärare som jag hade när jag gick där ute.

För övrigt har jag väl kommit till insikt med massa saker senaste tiden. Sen slutet av hösten, men absolut sen efter jul. Börja tänka om lite, mer på allvar liksom. Jobbigt med bra!!

Min hårfärg börjar gå ur på riktigt nu. Är inte ens brunt längre, något fesigt mellanting. Men ser ändå naturligt ut, eftersom det skiftar så pass mycket!

Nu ska jag äta lite frukost och sen gå ut med Zigge, när han vaknar.


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Du gör ju massa med saker om dagarna! Så du har allt å skriva om ;) jag är så stolt över dig att du börjar märka hur saker å ting ligger till!! <3

2009-02-10 @ 18:16:13
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0