Tisdag!

Datum:2009-02-17 Tid:23:05:00   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Var inne i stan en sväng idag, köpte ny lampa till hallen, lite ljus, jackan som jag kollat på ett tag, korgar till hatthyllan och lite smått och gott! :)

Hem, mat, sen gick jag och Malin till simhallen för att bubbla lite och sen gå på vattengympan. Härligt med bubbelpool! Men herregud för vattengympakorvarna! Ååå!! Var som långa flytkorvar, som man skulle stå på knä på under vattnet och till slut försöka få ner på botten för att stå och hoppa på! Men det gick ju inte! Den flyter ju bara upp! Behöver nog leka lite med korven innan jag kommer överens med den... ;)

Nu ska jag gå ut och gå sista gången med Zigge, sen ska han och jag gå och lägga oss. Är så trött nu!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi ja de roliga korvarna! Tar en liten stund innan man får till knixet med dom! Kul att få röra lite på sej. Tack för en rolig kväll! kramen

2009-02-18 @ 08:37:20
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0