Senaste dagarna...

Datum:2009-02-26 Tid:12:46:38   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Måndags: Jag och Malin var i Norrköping och shoppade! Bra stad det där! :P Köpte bland annat nya träningsskor, mina är helt slut, så det behövdes verkligen. Fikade och åt och hade det trevligt! :)

Tisdag:
Var på Arbetsförmedlingen på nåt "möte" eller vad man ska kalla det. Kom in i ett rum, med fullt av platsannonser hängandes utmed väggarna. De sa åt mig att gå runt och kolla, och sen skriva upp på ett papper och lämna in, vikla jobb jag tänkte söka... Ok... Fanns ju inte så mycket roligt inte. Men hittade några stycken, som jag skickat iväg ansökan på.

Onsdag: Tvättade fönstren här hemma och satte upp de nya gardinerna i köket! Vårfint! :)



På eftermiddagen följde jag med Jenny in till stan som smakråd för träningsskor till henne. Så nu har hon också nya skor! Jag passade på att ta min påfyllnadsspruta när jag ändå var inne. Så nu har jag både Hepatit A och B-skydd resten av livet. :) Handlade lite inför lördag också. :) För då blir de SEXPARTY här!! :P Blir 10 st fnittrande flickor, än så länge, kan bli fler! Jättekul!! :D

Torsdag:
Idag fick jag äntligen min första utbetalning från a-kassan. Bara 9 veckor efter att man slutade jobba. Herregud. Fatta om man hade bott själv, inte haft pengar sparade, och kanske inte fått någon direkt slutlön. Hur fasen hade man klarat sig då?? :S
Idag ska nog jag och Malin bada Zigge. Han blir så fin efteråt! :) Sen är det meditation ikväll. :)
Grattis Ingrid, som fyller år idag! :)

Fredag: Kan ju skriva om vad som kommer att hända också, nu när jag ändå sitter här!
Imorgon ska jag till Norrköping på kalas. Mormor fyller år, grattis! Sen kommer Sandra på kvällen! :D

Lördag: Ska klippa mig, sen sexparty!! ;) Haha!!

Söndag: Vila... :P Haha!! Sandra åker hem... :(

Nästa vecka ska jag försöka att inte göra någonting.. Har inte hunnit vara "ledig" än.. Och det är väl vad ni alla tror, kan jag tänka mig. "Vart hemma i 9 veckor och slappat och inte gjort nåt". Men, nej, så är det inte alls. Utan nästa vecka ska jag vara en sån som "bara ligger hemma på soffan" .

Folk tror så mycket.

Men det är fan inte många som vet..

Blä...


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken jättefin gardin! :)

2009-02-26 @ 18:10:39
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Jennie

mycket trevlig vecka du haft.. Och gud vad fint vårfönstret blev :D men vet du.. Jag vill med gå på sexparty med fnittrande flickor.. hm...

2009-02-28 @ 17:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0