Helt slut..

Datum:2009-02-21 Tid:18:17:06   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Jag är verkligen helt slut idag.. Först var jag men Jenny på höft/lår/mage-passet i morse. Jobbigt, men skönt! Sen bara hem och äta lite frukost, sen iväg till simhallen med Malin. Var där ett par timmar och lekte, simma och bubblade lite. När jag hade kommit hem och ätit lite, blev jag så himla trött! Gick och la mig och sov en timme :P Skönt!

Skulle egentligen ut och äta med Benny ikväll, men jag orkar inte. Får ta det en annan dag! Utan det blir hemma, framför tv:n med Zigge i knät! :D Han är så söt och mysig den lilla hunden. Kanske ska adoptera honom på riktigt? ;) Han är verkligen superhärlig! Är så glad att jag får låna honom, tror att det har hjälpt till massa nu när man är arbetslös. Jag har ju Zigge hela tiden hemma, sällskap! Annars tror jag att det hade vart mycket, mycket värre!


Här är Zigge till och med inne i badrummet, när jag badar! :)
Med egen handduk att ligga på!!


Nä, nu ska vi nog fixa nåt och äta. Funderar på om man ska åka ner till Venus och köpra fläskfilé med grönskaer och tzatziki. Det är ju såå gott! Orkar inte laga nåt. Men då blir det ju ändå "äta ute mat" :P Hehe.

Och tack Roger, som hjälpte mig med datorn! Jätte, jättesnällt av dig!! :D Är så glad att den fungerar igen, att det inte var virus! Bara jag som inte rikitgt har koll på vad jag håller på med, när jag sitter här!! :P

Puss å kram allihopa!!

PS. Svärfar, lämna en kommentar nu!! ;) Hihi...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ojdå vart du så sliten av all gympa att ni inte orkade gå ut som ni planerat! :S Men hoppas att det blev nån annan god mat då. Så söt han är min älskling! <3 kram kram

2009-02-22 @ 10:45:16
URL: http://malinozigges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0