Handläggare på Arbetsförmedlingen

Datum:2009-02-03 Tid:17:34:47   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Sitter här och försöker få ihop ett personligt brev till jobbet jag måste söka. Söker jag det inte, kan jag bli av med a-kassan... (som jag i och för sig inte ens har fått än, men jag hoppas att den kommer snart... ) Igår när jag var på möte på Arbetsförmedlingen, tyckte han att jag skulle söka jobb som handläggare på Arbetsförmedlingen!!! Hehe, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... Tänk om jag ska bli handläggare på Arbetsförmedlingen!! Haha, passa er då, alla arbetslösa där ute!! :P

Men jag hittade faktiskt ett jobb på Arbetsförmedlingen idag som jag skulle kunna tänka mig. Tror att jag känner några människor som jobbar där redan.. Fast det är ju frågan... Jobba eller plugga?? Hmm...

Nä, ska äta lite nu tror jag, så jag får lite nya krafter till att skriva brevet sen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du kan ju alltid bli min handläggare! Har bara nötte roch idioter som handläggare =/

2009-02-03 @ 18:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0