En helg i Sthml!!

Datum:2009-02-02 Tid:20:16:50   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Var i Sthml i helgen, med Sandra och Therese! Här kommer lite bilder från helgen:


Jag och Benny år frukostbuffé på Scandic vid station innan mitt tåg gick!


Lite shopping. Sandra köpte den stora silverljusstaken. Så fin!!


Sandra och Therese föröker få ihop badkarsbordet...


Lunch - tacobuffé :)


Therese


Sandra


Therese ska öppna champangflaskan på kvällen


Någon som får hjälp att suga i bakgrunden... :P


Flickorna gör sig redo för kvällen! Kristina, Therese och Sandra


Redo!! Ser att lappen på sjalen inte är borta där, men klippte bort den innan vi åkte!!


Therese!!


På väg ut :)


Utanför Sandras port


I väntan på tunnelbanan


Vaddå Pepsodentleende :P


Kusinerna


Sandra och Kristina på tunnelbanan. Eller spårvagnen, som jag sa hela tiden.. :P


Pussipuss :P


I tunnelbanan på väg till Stureplan för middag


Jättegod jordgubbsdrink!!


Som en milkshake, underbart god!!


Mumma!!


Väntar på maten!!


Therese och jag



Mat!!


Therese och jag


Efter maten tog vi en taxi till Patricia!!


Köar till toan


Turistbild mitt i natten, från båten innan vi åkte hem!

Trevlig helg i storstaden :)

Kommentarer
Postat av: tesse

shit vilken bra kvallite de var på dina bilder... as bra kamera ju! (avis) as fina var vi ju!!! lägg in dom på fejan sen me=))) kraaam

2009-02-02 @ 20:21:40
Postat av: Malin

Ni ser ut att ha haft kul iaf :D Kram på dä

2009-02-03 @ 10:48:11
URL: http://malinozigges.blogg.se/
Postat av: sandra pandra

hihihi va roliga bilder baby- älskar dig

dildo party nästa gång- wwwwwwwwwwwwiiiiiiii

2009-02-04 @ 00:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0