Arbetsförmedlingen

Datum:2009-02-02 Tid:20:22:12   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Var på mitt första möte med min handläggare på Arbetsförmedlingen idag. Mina planer funkar ju inte, kan man ju säga. De sprack ganska rejält... Ville ju att de skulle utbilda mig till CNC-operatör. Men nej, det går inte. Om först ett halvår, ungefär, kan det bli aktuellt med utbildning för min del. Om jag inte fått nåt jobb innan, förstås. Men, om det nu bilr aktullet med utbildning, så får jag bara utbilda mig i 3 månader. 3 MÅNADER!!! Och vad blir man på 3 månader?? INGENTING!!!! Åååå, blir så trött...

Så nu är det plan 2 som gäller...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Bättre man styr med sina planer själv. Ams hjälpe rinte till med sånt. Jag har stått ut med dem ett bra tag nu, men just nu har vi inte så mkt kontakt. Vet inte ens vem jag har som handläggare. De byter tydligen hela tiden.

2009-02-02 @ 21:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0