Nu är de jullov!! :D

Datum:2009-12-18 Tid:21:31:51   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer


Nu är det jullov här!! Slutade skolan igår, så jag har ju redan haft en hel dags jullov! ;)

Så idag har jag gjort nåt som det inte blivit så mycket av senaste tiden pga allt pluggande, nämligen städning! Jag har sätdat överallt idag! Och det var välbehövligt kan jag säga... Så nu är det rent och fint som vanligt igen! Känns mycket bättre! :D

Igår kväll var vi och hämtade lilla Zigge! Så nu är han här hos oss igen! ♥ Det var Benny som sa det igår, att vi skulle åka och hämta Zigge (ja, om de var ok med Malin alltså!) för att han saknade honom så mycket! Gulligt! ♥
Så mysigt att ha Zigge här igen. Han låg mellan mig och Benny i sängen hela natten som var ;) Hihi, det brukar han inte, han brukar bara ligga uppe hos oss 20 min eller nåt, sen hoppar han ner till sin korg. Men imorse låg han kvar uppe i sängen! :)

Nä, nu ska jag nog gå ut och kvällskissa med Zigge, sen gå in och lägga mig och läsa lite. Är redan trött! :P Benny är iväg på partaj med sina gamla kollegor från Cloetta, så jag ska hämta honom ikäll/natt eller när de blir. Men jag har en känsla av att jag kommer somna innan dess :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0